Succesvol boekjaar: Vogelsang breidt managementteam uit

| Pers, Bedrijf

Essen (Oldenburg), Germany, 31 januari 2024 – In een voor Vogelsang GmbH & Co KG succesvol boekjaar 2023 met productlanceringen en een groot aantal succesvolle optredens op beurzen, heeft het bedrijf zijn managementteam uitgebreid.

Detlef Ruhmke en Michael Brinkmann leiden het machinebouwbedrijf 95 jaar na de oprichting samen met Harald en Hugo Vogelsang.

Harald Vogelsang, Managing Director: "Met Detlef Ruhmke en Michael Brinkmann versterken we onze branche- en verkoopexpertise. Hierdoor krijgen wij een nog sterkere positie, vooral in de strategische ontwikkeling van de divisies afvalwater, biogas, industrie- en transporttechniek en onze verkoopdivisie."

Positieve bedrijfsontwikkeling

Het internationale machinebouwbedrijf verwacht een recordomzet voor het boekjaar 2023.

"Onze divisies hebben zich ook dit jaar zeer positief ontwikkeld. Na ons al sterke boekjaar 2022 verwachten we daarom opnieuw een aanzienlijke omzetstijging van ongeveer tien procent ten opzichte van het voorgaande jaar," aldus Harald Vogelsang.

De definitieve omzetcijfers voor 2023 staan naar verwachting in maart vast.

Aangemoedigd door de positieve zakelijke ontwikkelingen is Vogelsang optimistisch over het nieuwe jaar. Alleen al op de landbouwbeurs Agritechnica in november 2023 kon Vogelsang voor 2024 orders met een hoog totaalvolume afsluiten.

Harald Vogelsang: "Dankzij ons dynamische productiemodel kunnen we flexibel reageren op nieuwe orderpieken." En verder: "Met een sterk managementkwartet, de inzet van onze medewerkers en nieuwe productinnovaties in de pijplijn, leggen we de basis voor duurzaam bedrijfssucces. Samen zullen we het bedrijf vooruit blijven helpen en onze belofte waarmaken om innovatieve oplossingen voor onze klanten te ontwikkelen."